lauantai 19. toukokuuta 2012

burn out




 ..........
Taas ollut kyllä sellanen viikko että huh huh. Yhtään ns "lifestyle" postausta en ole tehnyt ( kai ) mutta nyt siihen tulee muutos!
Kirjoitan keskiviikosta, jolloin meillä oli kasin kurkistus. Kävin tutustumassa Hiusalalle ja media assistentin opintoihin. ( voiko niin sanoa ? )
Olin kuvitellut että me vain istuisimme ja katsoisimme muitten opiskelua, mutta tutustuminen oli oikeasti kiva!
Aamulla olin hiusalalla ja me tehtiin kaikkea kivaa. Me pestiin päitä ( mailli nukkejen :) ja tehtiin niille kampauksia ja vaikka mitä. Silti se ei ihan ollut mun ala.
Iltapäivällä mentiin sitten amiskalle media assistentti hommeliin ja ai että. Se oli niin ihana!
Me päästiin video- ja valokuvattavaksi ja ottamaan itse valokuvia. Ja vihdoin - minä olen päättänyt minne minä jatkan peruskoulun jälkeen ! Media assistenttiuus - here I come ! x)



Sitten sain Tiian blogista hirveen kivan idean jonka toteutan nyt, elikkä :

Minkälainen minä oikeasti olen ?

Kertojana toimii 8, kohta 9 vuotias veljeni Jussi:

Mari on vähän laiska, punapää ja se tykkää nukkumisesta.
Sen huone on sotkuinen. Se tykkää ratsastamisesta ja lukemisesta.
Me ollaan joskus erimieltä asioista, ja silloin siitä tulee riita.
Mari tykkää ollan paljon kaupungilla ja kavereiden kanssa.
Mari on paljon koneella. Se ei paljon tykkää olla ulkona minun kanssa pelaamassa pelejä. Se ei muutenkaan varsinkaan talvella tykkä olla pihalla koska se jäätyy sinne.
Sisko suuttuu aika harvoin mutta kyllä sieltäkin se mittari pää löytyy. ( ihana ilmaisu )
Mari tykkää olla isin luona. Sisko tykkää paljon eläimistä. Ainakin koirista, rotista ja kissoista. ( kissat aws <3 ) Musiikin kuuntelusta sisko tykkää paljon.
Mari valvoo tosi myöhään ja nukkuu myös tosi pitkään.
Sisko on kohta viisitoista. Se saa kohta mopokortin ja sitten sitä ei tarvitse kuskata aina ratsastamaan ja sitä ei aina joudu odottamaan. Sisko on aika huono koulussa ja se ei ikinä tee läksyjä paitsi nykyään se tekee joskus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti