sunnuntai 27. toukokuuta 2012

I'm Close To The ....


Herätty, katsottu kisoja, kuvia otettu, naurettu, ratsastettu, naurettu,  nähty kavereita, naurettu,  akvaario siivottu, telkkaria katottu, pelattu, naurettu, kuvia muokattu, naurettu, blogia kirjoitettu, naurettu, nukuttu ja naurettu.

Koko viikko taas menty ilman lifestyle postauksia. Toivottavasti poin eres pitämään tavaroistani huolta.
Maanantai iltana tilattiin mun jumpperi, joka saapuikin sitten jo torstaina. Olin oikeasti tosi yllättynyt siitä miten nopeasti se tuli. Tilattiinhan se Hollannista asti. Olen sitä nyt pitänyt muutaman päivän ja ai että se on kyllä joka euron arvoinen.

Aloitin tänään tätini ehdotuksesta jonkunh ihme lääke lehden koe kaniinina. Mun pitää käyttää jotain niiden akne videtta kaksi viikkoa ja sitten raportoida sinne tuloksista. Kattoo nyt mitä siitäkin tulee. Olin sitten Karitan, Iidan ja Pinjan kanssa rannalla ja siitä sitten oma postaus tulossa.

Muuten. Olen päättänyt vihdoin minkä kameran haluan.

Nikon D5100

Maksaa Iisalmen Gigantissa maksaa 549 euroa ja mulla ois 290...
Mutta Helsingissä varmaan sais vähä halvemmalla, ja olen menossa sinne lapsenvahdiksi ensiviikolla heti kun koulut on loppunut. Hyvällä tuurilla kamera on minulla mukana kun lähden sitten Helsingistä.





Kuvat Googlesta




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti