maanantai 14. toukokuuta 2012

Kiireinen ätienpäivä



Kuten joku välkky jo otsikosta älysi, tänään ei minulla ollut kovinkaan paljon hengittämis taukoja.
Aamulla ( tai no aamulla ja aamulla = noin puoli 12 ) heräsin, ja vartin päästä olin jo polkemassa kohti citimarkettia. Menin kuvaamaan mätsejä. Ja kerrrankin, minä olin pukenut tarpeeksi vaatteita päälleni!
Niin, olihan minulla toppatakki...
Mutta ei ollut kylmä!
Kuvasin paljon, reilusti yli 200 kuvaa kahressa tunnissa. Osa näistä alla, muita saa kysellä
maritie97@hotmail.com


 Sieltä kamalaa juoksua pyöräilyä kotiin, takki veks, autoon ja auton nokka kohti runnia.
Kävimme siellä äitini, veljeni ja mummoni kanssa syömässä. Ruoka oli aika mielenkiintoista. :D
Sieltä kävimme katsomassa ja minä kuvasin läheistä koskea.


 Sieltä tullessa äiti jätti minut koljonvirralle, jossa meillä oli kokous. Puhuimme mihin menemme junnu buffa ryhmän kanssa. Näillä näkymin lähremme syksyllä HIS:iin.
Vitsi ois kiva lähteä sinne :)

laatu :( gigara harja <3
 ----> Kotiin ja isin luo. Siellä otin ilon irti äitipuolen kamerasta ( Canon EOS 1100D )
ja räpsin Iigorista ainakin viisikymmentä kuvaa (:



 EIKÖ TUOSTA KOIRASTA SAA SIVEELLISTÄ KUVAA !?




Huomenna lähren varmaan kiuruvedelle kannustamaan Noraa ja Sinaa joilla on kisat. Lisäksi, ikuisena valokuvaajana, tahron kuvaamaan ulkokisoja ! Toivottavasti olisi hyvä ilma.
Mari kuittaa :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti