tiistai 29. toukokuuta 2012

Tahdoooooooooooon

Ja taas, onhan siitä mun jumpperin tulosta jo neljä päivää, ja minä tahron lisää vaatteita.
Pitää se kai myöntää, mä olen vähän hemmoteltu. No, se siitä. Lauantaina olisi todistustenjako, ja musta jotenkin tuntuu että sieltä ei tule ihan kympin keskiarvoa.
Ne numerot mitä nyt tiedän niin sieltä olisi tulossa muutama 9, yksi 8, ainakin kaksi seiskaa ja yksi kutonen ja yksi vitonen. Ruotsin numero kiikkuu seiskan ja kutosen välillä ja historia kutosen ja vitosn välillä.
No, kunhan läpi pääsen. Nyt kun mä tiedän mitä peruskoulun jälkeen haluan, voisi ysillä sitten alkaa oikeasti panostaa.

Mutta nyt voisi harkita nukkumaan menoa, huomenna kouluun.

Mari kuittaa.

 


EMP 19.99e

EMP  21.99e

EMP  21.99e

EMP 26.99e

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti