tiistai 27. marraskuuta 2012

37 ja 38 - nolo(ko)

Ystäväni sai vanhemmiltaan synttärilahjaksi minäpuhelin vitosen jota minä ihan innoissani räpläsin :D
Minulla on jonkin sortin väsymys. Painanut koulua koko syksyn 110 rosenttia ja kisat ollu lähes joka viikonloppu ja jos ei kisoja, niin joko isko/kerko tai jos ei mitään niin sitten vaan uinnit.
Mä olen ollut koko syksyn suhteellisen terve ( varmaan johtuen siitä että pitänyt lokakuusta lähtien talvitakkia ) mutta nyt alkuviikosta mun kroppa antoi periksi taudeille ja alkuviikko onkin mennyt nuha/kuume/yskän sekasissa tunnelmissa. Lisäksi olen koko ajan väsynyt. ( johtuen tosin osittain siitä että kahteen viikkoon en ole saanut nukuttua seitsemää tuntia pitempää )
Muunmuassa, nukahdin maanantaina kesken ruotsin kuuntelukokeen...
Oli pikkasen nolo palauttaa paperi johon olen tehnyt vain ekan tehtävän. Tosin en olisi tuskin hereilläkään osannut tehdä sen enempää.

Tänään akatemiassa improja, syvennyttiin yhden hahmon ajatusmaailmaan ja esitettiin tanssi- ja musiikinryhmille mitä ollaan saatu aikaiseksi. Lisäksi katsottiin tanssiryhmän esitys. Se oli kyllä tosi hieno. Vaikka olivat harjoitelleet sitä vain kolme kertaa. 

Me ollaan käyty sitä kässäriä nyt hiukan alle puoleenväliin. Ja minulla ei ole yhtään puheosuutta, vaan suullisen opettajamme ( joka siis tuuraa oikeata ohjaajaamme, ensiviikolla Heli palaa takaisin ) on kirjoittanut kässärin ja minun puhe osuudet pois... 
Olen lukenut kirjan, kirjoittanut hänelle raakaversiot/repliikit kahdesta kappaleesta joissa molemmissa on minulla puheosuus.... Mutta ne on kirjoitettu pois. Väkisinkin tulee sellainen olo että minusta ei oikein pidetä opettajien keskuudessa.... 

Kaverini sai minäpuhelin vitosen ja minä haluan kanssa! Saan helmikuussa uuden puhelimen mutta en ole vielä päättänyt minkä. Tuo edellä mainttu olisi tietenkin ihan unelma, mutta onko sillä ja 4s:llä niin paljon eroa? Hintaa nimittäi ainakin on ....
Huomenna ostamaan liput Helsinkiin Vilsun kanssa sekä katsomaan Sami Hedbergiä !
xoxoxoxo lapsoset !



37. päivä - Kappale, jota hyräilen usein.

--- En tiedä sen nimeä mutta sellanen papapapaada papapapapappaada biisi :D
en löytänyt tubesta :(

38. päivä - joka muistuttaa minua tärkeästä ihmisestä. 

  

39. päivä - Kappale, josta olen alkanut viimeaikoina pitämään.
40. päivä - Kappale, jota kuuntele seuraavaksi.


16 kommenttia:

  1. http://veera-princesslife.blogspot.fi/2012/11/nyt-ma-tunnustan.html

    Mulla on sulle tunnustus mun blogissa

    VastaaPoista
  2. 4s on parempi, itselläni oli se, ja kun tuli vitonen ni oli pakko päästä ostamaan se, ja en tykännyt yhtään, ni nyt on taas rakas 4s käytössä, enkä missään nimessä vaihtais enää vitoseen❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. X) myy mulle se sun vitonen. Joo mun kaveri jolla on 4s on mainostanu sitä mulle :D en kyllä tiiä onko se sen takia että 4s ois hyvä vai että se ei halua että minä saan vitosen ensin :D - Kiitos kommentista

      Poista
  3. Ostin mustan 5 ja olen erittäin tyytyväinen, kannattaa hankkia se jos olet iPhonea ostamassa!

    PS. kamullani on 4s ja sanoi että narmuuntuu todella helposti, sillä 4s ja 5 ainakin erona on se että 5 on kestävämpi koska se on alumiinia.

    VastaaPoista
  4. mä haluaisin sen valkoisen iphone 5 koska kaikki kehuu sitä ja voi vitsi et se on hieno ja siisti!!!
    se ois mun unelmien puhelin mut se taitaa jäädä vaan haaveeks koska hinta on aika paljon =(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mmm.. en taida olla ainut. Toivoni on lottovoitossa tai sitten ottasin taas kytkyllä niin kuin edellisen....

      Poista
  5. mää oon kuullut pelkkää hyvää siitä vitosesta :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Edellämainittu kaverinikin on puhunut puhelimesta pelkkää hyvää (:

      Poista
  6. 4s much better♥ vitonen kalliimpi ja omasta mielestäni rumempi, ja kun kaikki sanoo sitä että 5 kestää paremmin, ja ei naarmunnu, niin kyllähän siihen neloseen voi ne kuoret/kalvon ostaa ettei takalasi naarmuunnu;) ja itselläni siinä on kuoret ja vaikka kuinka sitä heittelin ni hyvin on kestänyt :) mutta suuuuuri rahasäästö kun ostat 4s :)

    VastaaPoista