tiistai 13. marraskuuta 2012

Academy save my life



Ahh so sweet academy. // Kamera vieläkin Gigantin miesten huomassa - kuvat tähän päivään liittyviä from Google.


Akatemian tunnit meni taas hyvin. Aloiteltiin erillaisilla "kosketus" harjoituksilla. Kyllä, kosketus.
Tehtiin eri tyyppisiä halauksia, kuten synttärihalaus, osaa-ottavahalaus, ujohalaus ja niin edelleen.
Osa oli hankalia osa helpompia. Sitten harjoiteltiin huutamista.
   Minä en osaa huutaa. Mä en ole ikinä huutanut kellekkään naamapunaisen ja tunteella. Jos mä olen jollekkin vihainen saatan vähän korottaa ääntäni tai sitten vain yksinkertaisesti vittuilla ja nälviä henkilölle jolle olen vihainen. Otettiin näytelmän hahmoista omat hahmot ja niiden välille kehitettiin riita.
Vaikka minusta tuntui että huusin jo kovaa, niin silti opettaja huutaa että lisää ääntä Mari!
Minusta ei lähde sellaista ääntä! Pitää ruveta harjoittelemaan huutamista :D
    Lopputunnista luettiin kässäriä. 4 ensinmäistä lukua on jo muunnettu käsikirjoitukseksi.
JES ! Jo pelkkä kässärin lukeminen tuo sellaisen edistymisen tunteen vaikka minulla tähän mennessä vielä puherooleja. Jo pelkästään se, että näkee muiden lukevan ja onnisuvan siinä, tuo sen tunteen, että nyt tehdään jotain! Toisin kuin huomenna joudutaan suullisen tunneilla maalaamaan...
Se aina latistaa tunnelman. Nykyään se suullisen tunneille meneminen aiheuttaa jo ahdistuksen. Koska tietää että me tuskin tehdään mitään mukavaa/mielekästä/aiheeseen liittyvää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti