torstai 1. marraskuuta 2012

day 13


Kauhea kuva pläjäys piirrustuksia. Sori kun mun päivittämiset on nyt aika huonoja ja lyhyitä, mutta siihe  on kaksi syytä :
1) Minulla ei ole kameraa jolla kuvata joten en viitsisi käyttää vanhoja kuvia enkä myöskään kuvata sillä äidin kameralla enempää kuin on pakko.
2) Päivät koostuvat suuriltaosin tetistä, ja kirjoitan siitä jo joka ilta äidinkielen kirjoitelmaa ja ei oikein huvita kirjoittaa enää sen jälkeen kauheasti. + Kiinnostaako teitä minun tetti?
siidun tulevaisuus
  Nimittäin jos kiinnostaa niin voin laittaa kyllä sellasen koosteen tönne vaikka huomenna. Se sopisikin hyvin, koska en huomenna kerkeä päivittämään koska lähden Ouluun heti tetistä päästyäni ja tulen sitten takaisin Iisalmeen joskus sunnuntai aamulla yhden/kahden aikaan. Niin voisin laittaa ajastettuna viikostani Ma-To koosteen? Käyttäkää nyt sitä mahdollisuutta vaikuttaa mitä haluat lukea blogissani :D

13. päivä - Kappale, josta pitäminen tuhoaa katu-uskottavuuteni. ( Aws Robin )



14. päivä - Kappale, jota kukaan ei olettaisi minun rakastavan.
15. päivä - Kappale joka kuvastaa minua.
16. päivä - Kappale, jota rakastin mutta en siedä enää.
17. päivä - Kappale, jonka kuulen usein radiosta.
18. päivä - Kappale, jonka toivoisin kuulevani usein radiosta.
19. päivä - Kappale suosikkilevyltäni.
20. päivä - Kappale jota kuuntelen vihaisena.
21. päivä - Kappale jota kuuntelen iloisena.
22. päivä - Kappale jota kuuntelen surullisena.
23. päivä - Kappale jonka haluan soivan häissäni.
24. päivä - Kappale, jonka haluan soivan hautajaisissani.
25. päivä - Kappale, joka naurattaa minua.
26. päivä - Kappale jonka osaan soittaa jollain istrumentilla.
27. päivä - Kappale, jonta toivoisin osaavani soittaa.
28. päivä - Kappale, joka saa oloni syylliseksi.
29. päivä - Kappale lapsuudestani.
30. päivä - Suosikkikappaleeni tähän aikaan vuosi sitten.
31. päivä - Kappale joka saa inut itkemään.
32. päivä - Kappale, josta kaverini pitävät.
33. päivä - Kappale, jota lauloin viimeksi.
34. päivä - Kappale, jota joku perheestäni kuuntelee.
35. päivä - Kappale jonka osaan täysin ulkoa.
36. päivä - Kappale josta saan kylmiä väreitä.
37. päivä - Kappale, jota hyräilen usein.
38. päivä - joka muistuttaa minua tärkeästä ihmisestä-
39. päivä - Kappale, josta olen alkanut viimeaikoina pitämään.
40. päivä - Kappale, jota kuuntele seuraavaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti