maanantai 5. marraskuuta 2012

Typical middle name is prada // & !!!!!!

Back to school. Vaikka se kipeää tekeekin. Ruotsin koe meni aika penkin alle. Ruotsi ja matikka on mun heikkoudet. Vaikka, kuka sai matikan uusintakokeesta 9- ? Olin ihan super yllättynyt!
Toivottavasti tuon ruotsin kokeen kanssa kävis vähän sama tuuri.

Mun pewdie fanarttia josksus yhden aikaan yöllä


Kävin taas vetämässä näytelmäkerhon lapsille Jannen ja Iidan kanssa. En ole antanut kerholle blogissa kovinkaan paljoa tilaa koska en saa puhua kerhon yksityiskohdista julkisesti mutta muutaman asian voin tietty mainita. Kysessä on 4.- 6. luokkalaisille suunnattu näytelmäkerho. Alotettiin tänä syksynä kerhon vetäminen Iidan ja Jannen kanssa. Alunperin idea oli vain minun ja Jannen koska meillä tuota "näytelmä taustaa" on ennestäänkin ja Iida liittyi porukkaan mukaan KerKossa koska haluttiin mukaan kolmasohjaaja. Iida on se vanhin ja viksuin joka jaksaa patistella meitä tekemään.( Yeah right ) Tuo meidän ohjaaja porukka on tosi hyvä ja yleensä me toimitaan hyvin yhteen.

Lisäksi hommasin itelleni vihdoin ne räpylät. Ostin J:n käytetyt räpylät kun ne on sille liian pienet.
Mulle just sopivat ja näin alkuun käytetyt käy kun naula päähän. Ja hyvässä kunnossa nuo näyttäs olevan.
Toivottavasti pääsen niitä lauantaina testailemaan!


Minä, Jenna ( keskellä ) ja Vilsu :D ISKO 1B 2012

Huomenna taas pitkää päivää. Ja aamulla akatemia. ( <3 ) Kolme viikkoa odottanut taas niitä tunteja.
Vaikkakin meidän ohjaaja ei ole huomenna paikalla joten suullisen opettajamme pitää tunnin. Siitä voi tulla ihan mielenkiintoista, koska meillä ei aina ajatukset ihan natsaa yhteen. Varmaan, tai ainakin toivon että käytäs sitä meidän näytelmää. Odotan sormet syyhyten että päästään käymään läpi kässäriä ja itse "tekemiseen."
Olen kärsimätön tiedän.

Kolmen päivä, ja sieltä suoraan kellarille. Päästään Vilsun kanssa suunnittelemaan meidän reissua sillä......
20.12.2012 - Minä ja Vilsu astutaan junaan ja matkataan Helsinkiin katsomaan SWEDISH HOUSE MAFIAA! Ihan yli huippu reissu tulossa, minä + Vilsu + SHM + Helsinki = true awesomenes !
Ollaan kaksi päivää sitte Helsingissä, juuri viimeiset koulupäivät ennen lomaa.
En olisi kyllä osannut toivoakkaan parempaa joululahjaa! ( Jonka kylläkin itse vaadin :)


Epäilen että räjähdän jännityksestä.
Tuo keikka ja akatemian työ ! + Odotan kamerani saapuvan takaisin koti-Iisalmeen lähipäivinä, sekä odotan EMP:ltä pakettia huomiseksi tai viimestään ylihuomiseksi.

ADIOS DARLINGS !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti