maanantai 12. marraskuuta 2012

Nyt on sopiva fiilis kirjoitella


Minun oli tarkoitus jo keskiviikkona kirjoittaa, mutta äidilläni oli opiskelut niin pahasti kesken että se on tehnyt koko viikon joka ilta jotain koneella.

Tiistaina hehkutinkin jo loistavasta akatemian tunnistani? No keskiviikkona kyeinen fiilis hiukan laski.
Meitä oli tunnilla viisi ( TET-viikot) ja koska suullisen opettajamme ilahdutti meitä kertomalla että ensiviikolla maalataan sermejä, saadaan me tänään joko tehä improja tai katsotaan yle-areenasta jotain lyhyt elokuvia.
Mun koko into meni sen maalaus uutisen mukana joten päädytiin jälkimmäiseen.
    Minusta koko asettelu on niin epäreilu. Janne käänsi vielä veistä haavassa kun kertoi että toinen ryhmä tekee tuleville vuosille esittelyvideon suullisesta ilmaisutaidosta. Ei vittu että minua suututti.
Mä olen kuullut edellisvuosienkin ryhmiltä että tällaista "ryhmäsyrjintää" on ollut.
 ARGH ! Itkua pidätellen eteenpäin! Huomenna onneksi taas akatemiaa.

Se 30 päivän listani jatkuu kunhan saan tuben taas toimimaan. Se ei anna upottaa videoita jostain syystä.

Ai että mä rakastan Kurttia ja Blainea <3!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti