tiistai 20. marraskuuta 2012

Vanhoille kuville uutta käyttöä

Elämä ilman kameraa jatkuu. Tämä kokemus on opettanut minulle ainakin sen, että toista kertaa en kameraani säre. Rakas Nikonini on jo melkein kuukauden lojunut korjattavana pitkin suomea myöhästyneen kustannusarvion takia. ( Kiitti Gigantin työntekijät )
Ei ole oikein huvittanu kirjoitella sen enempää, kun joutuu vain vanhoja kuvia kierrättämään, kunnes eilen keksin.Käydään nyt jotain vanhoja kuvia vuosien varrelta läpi, idean postaukseen repäisin Tuukalta.

Kesä 2012 - Minä ja veli :3

Iisalmi menossa Oulugosbeliin 2012


Alkukesä 2012



Isko 1B :D parhautta


Jukka Poika 31.3.2012 - Sonkajärvi

Fysiikan tunnit 8 syksy 

kerhon ohjaaja koulutus 

Veli 9v.

Karitan konfirmaatio - kesä 2012


Kuvailemista Iidan kanssa - kesä 2012
Ripari - kesä 2012 <3

Limuset, Robin ja ennätysmäärä ihmisiä Iisalmessa



Skopa ja mopokortti - syksy 2012 - oikealla mun vasemmalla Karitan skopa 
Helsingissä hakemassa kameraa - kesä 2012












Minä ja Jenny - Ysienpäivä 2011
Minä ja Jenny - Ysienpäivä 2012
Ysienpäivä 2012 - Minä ja Janne ja däänsmuuvit



Mun nenä ( yllä ) ja käsi ( alla ) seuraavana päivänä kun minua purtiin
Nenä noin viikon päästä
Ja nenä ennen kuin koulut alkoivat. Ensinmäinen kuva minusta kulman kanssa. Nykyään nenässä ei näy arpia juuri ollenkaan, vain sellaisina pieninä arpina käsissä haavat eivät arpeudu piiloon vaan ovat edelleen selvät ja selkeät.






2 kommenttia:

  1. miks sun nenäs oli arpii:dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. päivä enne ysienpäivää, äitipuoleni koira kävi minun päälle ja puri minua kasvoista ja kädestä :p

      Poista